Trening provođenja razvojne procjene, pisanja nalaza i mišljenja i kreiranje IEP-a
Kome je trening namijenjen?
Stručnjacima koji provode procjene i terapije s djecom tijekom ranog i predškolskog razvoja te školske dobi.
Mogućnost sudjelovanja ONLINE ili UŽIVO
Otvorene su prijave za online grupu
Sudionici treninga imaju priliku kupiti kotizaciju za 3. međunarodni Kongres Prenatalna i postnatalna podrška obiteljima po promotivnoj cijeni
Prijave traju do 7. 11., trening započinje 8. 11.
CIJENA:
Online: 250 EUR (s uključenim PDV-om)
Uživo: 350 EUR (s uključenim PDV-om)
Online sudjelovanje + online kotizacija za Kongres: 400 EUR (s uključenim PDV-om)
Online sudjelovanje + uživo kotizacija za Kongres: 500 EUR (s uključenim PDV-om)
BONUS za sudjelovanje uživo: Tiskani materijali, osvježenje u pauzama i ručak

Vremenik treninga
- 8.11. – 20:00 – uvodni zoom
- 9. – 17. 11. – pregledavanje lekcija i materijala te rješavanje zadataka na edukativnoj platformi
- 18.11. – od 10:00 zoom radionica (analiza kreiranih nalaza i mišljenja i IEP-a)
- + WhatsApp grupa podrške
- + Sadržaj je trajno dostupan
Sadržaj modula
1. Kako kvalitetno provesti razvojnu procjenu?
- Koji anamnestički podaci su važni u ranoj, predškolskoj i školskoj dobi
- Kako uspostaviti dobar inicijalni kontakt s djetetom i roditeljima
- Kako uspješno opservirati
- Koje predvještine potrebne za upis u školu dijete treba usvojiti
- Koje upitnike i testove mogu koristiti i kako doći do njih
- Komunikacija s roditeljima i skrbnicima
- Što kada ne ide? – izazovi u provođenju procjene i kako im doskočiti
- Kako raditi procjenu i testiranje za istraživački rad?
- Transdisciplinarnost u provođenju procjene
Uključeni autorski PDF materijali:
- Lista za praćenje usvojenosti predvještina potrebnih za upis u školu
- Smjernice za praćenje kognitivnog razvoja
- Smjernice za praćenje senzomotoričkog razvoja
- Smjernice za praćenje komunikacijskog razvoja
- Smjernice za praćenje socio-emocionalnog razvoja
- Razvojni miljokazi 0-6 godina (prema WHO i AAP)
2. Kako napisati nalaz i mišljenje koji će drugi čitati i uvažavati?
- Kako uobličiti anamnezu, opservaciju i rezultate testiranja?
- Kako uobličiti zaključak i preporuku?
- Pravila za uobličavanje nalaza i mišljenja
Uključeni autorski PDF materijali:
- Primjer nalaza rana dob
- Primjer nalaza predškolska dob
- Primjer nalaza školska dob
- Primjer nalaza timska procjena SI terapeut i edukacijski rehabilitator
3. Kako kreirati jednostavan i učinkovit IEP?
- Kakva struktura IEP-a je funkcionalna?
- Koja razvojna područja IEP mora sadržavati?
- Kako definirati ciljeve?
- Kako kreirati aktivnosti?
- Kako kreirati IEP koji se može implementirati u svakodnevicu obitelji?
Uključeni autorski PDF materijali:
- Primjer IEP-a u dugoj formi
- Primjer IEP-a u kratkoj formi
4. Vježbamo zajedno
- Zadatak
- Dostupne snimke za analizu
- Predložak za kreiranje IEP-a
- Uz priručnik za praćenje edukacije

”Savjeti u pisanju nalaza nakon procjene su mi stvarno bili jako korisni. Ne samo zato što sam
Natalija Orečstručni suradnik edukacijski rehabilitator u OŠ
saznala nešto novo, već zato što sam dobila pomoć u povezivanju onog što sam uočila u neku
smislenu cjelinu. Postalo je jasno što dobiveni rezultati znače za kreiranje ciljeva.
”Trening koji daje jasnu strukturu , formu i pravila . Pomaže stručnjacima koji su u praksi i žele da
Šejla Ivanovićdiplomirani socijalni pedagog i pedagog senzorne integracije
se usavršavaju i argumentirano zalažu za svoje zvanje i djelatnost kojom se bave. Pomaže kod
"sužavanja" u odabiru raznih testova za procjenu i lista za praćenje razvojnih područja. Stavlja
akcent na suštinu dobre procjene i programa što je temelj uspješnog tretmana u radu sa
djecom sa teškoćama u razvoju. Ovaj trening ispunio je sva moja očekivanja.
”Na Treningu naučiš strukturirane korake u procjeni, ali te i osnaži za svakodnevne situacije u
Paula Mavretićedukacijski rehabilitator, Marte Meo praktičar, IAIM instruktorica masaže beba i SI stručnjakinja
kojima koraci baš i ne idu po planu, a nakon ovog Treninga nalaze i IEP-e pišeš s daleko manje
kaosa u glavi.
Tko sam ja?
Dora Marinić, mag.rehab.educ., doktorandica na Kineziološkom fakultetu s višegodišnjim iskustvom u provođenju razvojne procjene, pisanju nalaza i mišljenja i kreiranju IEP-a (Centar ERF-a, privatna praksa) te bogato iskustvo u provođenju testiranja u sklopu znanstveno-istraživačkog rada u interdisciplinarnom području (ginekologija i porodništvo, rehabilitacija i kineziterapija).
